Senior Associates og Managers til Transaction Advisory Services

Jobtype: Fuldtid

Placering: København Ø

Specialer: Revision & regnskab/Transaction Advisory Services

Ansøg nu

Senior Associates og Managere til Transaction Advisory Service i København

Vi mærker en stigende efterspørgsel efter rådgivning i forbindelse med køb og salg af virksomheder, herunder finansiel due diligence. Derfor søger vi Senior Associates og Managere til vores TAS team på Østerbro.

Vi tilpasser vores rådgivning til kundernes specifikke behov, og fokuserer på de mest kritiske og væsentligste forhold til processen, med særligt fokus på de forhold der påvirker værdi og risici. Gennem rådgivningen kan vi effektivt afdække det, der er topprioritet for gennemførelsen af transaktionen.

Vores rådgivning er baseret på aktiv involvering af erfarne partnere og medarbejdere, med kompetence erfaringer indenfor området. Vi lægger vægt på løbende dialog gennem hele processen, således at eventuelt negative overraskelser undgås sent i processen.

Gennem vore internationale netværk i over 140 lande, yder vi effektive og kompetente services på tværs af grænserne.

Afdelingen er beliggende på Østerbro i København og består af ca. 20 kolleger. Vi er et forholdsvist ungt team, som sætter pris på forskelligheder og værdsætter input fra alle niveauer i organisationen.


Din baggrund

Senior Associate
Vi ser gerne, du har erhvervserfaring inden for økonomi eller revision – og meget gerne kendskab til M&A branchen. Du har interesse for regnskab og evner til at sætte dig ind i forskellige industrier på kort tid. Du trives i en alsidig hverdag med analyser, rapportskrivning, dialog med kunder og interessenter. Vi søger en holdspiller, som vil dygtiggøre sig i et trygt miljø med fokus på at arbejde smartere. 

Manager
Du skal have erfaring fra M&A branchen - særligt rådgivning omkring den finansielle due diligence proces. Vi forventer, du har en god forretnings- og regnskabsforståelse. Du skal være god til at bevare overblikket på flere projekter og trives i en ofte travl hverdag. Vi ønsker en kollega, som vil bidrage til at opbygge en fleksibel afdeling med plads til familie og fritid. Du skal være holdspiller med ambitioner på både egne og teamets vegne, en sparringspartner og ikke mindst en rollemodel for yngre kolleger. Vi ser gerne, du er markedsorienteret, samt interesseret i at pleje og udvide dit professionelle netværk.

Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, kan vi til gengæld tilbyde:

  • en karriere i en spændende, udfordrende og ansvarsfuld stilling i en internationalt orienteret virksomhed
  • attraktive forhold, herunder en god lønpakke samt talrige faglige og sociale aktiviteter
  • nødvendig oplæring og videre uddannelse
  • og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer

Det er vigtigt, at du bidrager til at fastholde og udbygge en god stemning, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder. Vi er en attraktiv revisions- og rådgivningsvirksomhed, hvor vi er tæt på hinanden og vores kunder, hvilket betyder, at vi har øje for den enkeltes personlige og faglige udvikling og hver enkelt kundes behov. Vi forventer til gengæld villighed og engagement til personlig og faglig udvikling.

Startdato: Løbende


Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner Jakob Fogt på 51 58 27 24. Ansøgninger sendes elektronisk til job@dk.gt.com. Husk at vedhæfte ansøgning, CV, eksamensbeviser og eventuelle referencer – gerne som én samlet PDF.

Vi behandler ansøgningerne løbende, så send den så hurtigt som muligt. Vi glæder os til at høre fra dig!