Revisor

Jobtype: Fuldtid

Placering: Randers

Specialer: Revision & regnskab

Ansøg nu

Er du vores næste revisor, der er engageret i tætte kunderelationer og faglig udvikling?

Er du revisor med passion for regnskab, revision og tætte kunderelationer? Brænder du for arbejdet med revision og relationsbaseret kunderådgivning? Hvis du samtidig er i gang med en HD-R eller cand.merc.aud. og har erfaring nok til at vokse ind i en kundeansvarlig rolle, er du måske den rette til at blive en del af vores team hos Grant Thornton, hvor vi kombinerer det nære med det internationale.

 

Om stillingen

Som revisor hos os vil du få en central rolle i vores revisionsafdeling og hurtigt blive en nøgleperson for kunder og kollegaer. Du vil vokse ind i ansvaret for dine egne opgaver og kundeportefølje i tæt samarbejde med dit team. Vi tilbyder en fleksibel arbejdskultur med balance mellem arbejde og fritid, hvor vi ikke forventer, at du er tilgængelig uden for arbejdstiden.

For at trives i denne rolle forestiller vi os du vil komme med en baggrund med mindst 3 års erfaring inden for revision, regnskab eller skat. Du er i gang med eller har afsluttet din HD eller cand.merc.aud., og hvis du drømmer om at udvikle dig videre i revisionsfaget, er vi klar til at støtte dig på din rejse.

Vi søger en person, der kombinerer evnen til at lære og udvikle sig med en passion for ansvar og holdbare resultater. Din ambition vil ikke kun være en drivkraft for dig selv, men også for dine kolleger og kunder. Du er udadvendt, nærværende og empatisk med stærke analytiske evner og vedholdenhed.

Hos Grant Thornton er vi stolte af vores åbne og inkluderende kultur. Du vil blive en del af et team, hvor alle bidrager med deres unikke kompetencer, og hvor din ekspertise vil være uvurderlig. Vi tror på, at din nysgerrighed og lyst til at gå forrest, der vil gøre dig succesfuld i denne rolle.

Vi følger dig tæt gennem hele din rejse og vil gøre alt vi kan for at sikre, at du udvikler dig i rollen som revisor hos os. Du vil opleve, at vi har et stærkt fokus på både faglig og personlig udvikling, og at døren altid står åben for sparring – uanset om det er med dine kollegaer eller din leder.

Vi tilbyder et dynamisk læringsmiljø, hvor du gradvist får større ansvar og arbejder mere selvstændigt, alt imens du har vores fulde støtte og vejledning til rådighed.

 

Hos os kan du forvente at komme til at arbejde med:

  • Revision, gennemgang og udarbejdelse af regnskaber for både selskaber og personlige virksomheder
  • Selvstændigt ansvar for egne kunder med mulighed for assistance og udvidet gennemgang
  • Udarbejdelse af skattemæssige opgørelser
  • Udarbejdelse af årsregnskaber
  • Selvstændigt ansvar for egne kunder, som du kommer til at bygge tætte langvarige relationer med

Alt tilpasset dit erfarings- og uddannelsesniveau.

 

Vi forestiller os, du kvalificerer dig ved:

  • Minimum 3 års erfaring med revision og regnskab.
  • Du er i gang med eller har afsluttet HD eller cand.merc.aud.
  • Interesse for at tage ansvar for egne kunder over tid.
  • Proaktive og analytiske evner, og gode kommunikationsfærdigheder.

 

Vi tilbyder dig:

  • Mulighed for at vokse ind i en rolle med egen kundeportefølje.
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde.
  • Et stærkt fagligt fællesskab og støtte til videreuddannelse.
  • En frokostordning, sundhedsforsikring og fem feriefridage.
  • Sociale arrangementer og en stærk virksomhedskultur.
  • En karriere i en udfordrende og ansvarsfuld stilling i en internationalt orienteret virksomhed.
  • Oplæring i nye systemer samt relevante kurser og uddannelse.
  • Et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer.

 

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR & TA Consulant, Nicklas Annesen på Nicklas.Annesen@dk.gt.com. Send din ansøgning og CV til os hurtigst muligt.

 

Du ansøger ved at klikke på knappen "Ansøg nu", husk at vedhæfte:

  • Ansøgning
  • CV
  • Evt. andre relevante dokumenter

Startdato: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Tronholmen 3, 8960 Randers
Arbejdstid: 37 timer om ugen

Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig!