-
ESG-rapportering
Hos Grant Thornton rådgiver vi i bæredygtighed fra A til Z: Uanset om I har brug for sparring, hjælp til datagrundlaget eller en komplet ESG-rapport, står vores specialister klar til at rådgive.
-
Klimaregnskab
Hos Grant Thornton hjælper vi dig godt i gang – uanset om du driver en mindre virksomhed, eller om din virksomhed allerede er langt med ESG-rapportering.
-
Frivillig ESG-rapportering (VSME)
Vil din virksomhed arbejde mere strategisk med bæredygtighed og ESG – uden at være underlagt de lovpligtige CSRD-krav? Så er VSME-standarden et godt sted at starte.
-
Lovbestemt ESG-rapportering (CSRD)
CSRD stiller omfattende krav til ESG-rapportering. Alle større virksomheder i EU – og senere også visse udenlandske virksomheder med aktivitet i EU – bliver omfattet.
-
Dobbelt væsentlighedsanalyse
En dobbelt væsentlighedsanalyse viser, hvordan din virksomhed påvirker omverdenen, og hvordan omverdenen påvirker din virksomhed.
-
Bæredygtighedsstrategi
Vi hjælper jer med at skære igennem kompleksiteten og komme godt fra start. I får indsigt i krav og muligheder samt de kompetencer, den viden og de værktøjer, der skal til for at omsætte bæredygtighed til konkret praksis.

Erfaren revisor til København
Til vores afdeling i København søger vi en erfaren revisor, der i tæt samarbejde med partner og i dialog med kunde og team skal være med til at løse vores kunders behov.
Opgaver omfatter primært revision og regnskab med hovedvægt på relateret rådgivning – herunder omstruktureringer, generationsskifter, køb/salg m.v. - for mellemstore og større ejerledede selskaber og koncerner inden for en bred vifte af brancher.
Du skal have mindst 5 års praktisk erfaring med revision, regnskab og skat, og uddannelsesmæssigt skal du være i gang med eller have færdiggjort cand.merc.aud., og går du med tanken om at blive statsautoriseret revisor – er dette også en mulighed, som vi støtter op om.
Du skal være god til at bevare overblikket, samtidig med at du er ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs på dine egne, kollegers, kunders og firmaets vegne. Du er uadvendt, nærværende og empatisk – har gode analytiske evner og er vedholdende. Du er forretningsorienteret, og så skal du gerne være en skarp kommunikatør på både dansk og engelsk.
Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, kan vi til gengæld tilbyde
- Fokus på work-/life balance
- Mulighed for hjemmearbejde
- Fleksible arbejdstider
- 5 feriefridage
- Attraktive barselsforhold
- Sundhedsforsikring
- Mange sociale arrangementer
- Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse
Desuden får du
- en karriere i en spændende, udfordrende og ansvarsfuld stilling i en internationalt orienteret virksomhed
- attraktive forhold, herunder en god lønpakke samt talrige faglige og sociale aktiviteter
- nødvendig oplæring og videre uddannelse
- og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer
Det er vigtigt, at du bidrager til at fastholde og udbygge en god stemning, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder. Vi er en attraktiv revisions- og rådgivningsvirksomhed, hvor vi er tæt på hinanden og vores kunder, hvilket betyder, at vi har øje for den enkeltes personlige og faglige udvikling og hver enkelt kundes behov. Vi forventer til gengæld villighed og engagement til personlig og faglig udvikling.
Startdato: Snarest
Placering: Lautrupsgade 11, 2100 København Ø
Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR & TA Manager Anita Andersen på telefon 35 27 51 01. Du søger jobbet ved at klikke på ”Søg jobbet”-knappen. Husk at vedhæfte:
- Ansøgning og CV
- Eksamenspapirer
- Eventuelle anbefalinger
Vi behandler ansøgninger løbende og kalder også løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig.