Revisor

Jobtype: Fuldtid

Placering: København Ø

Specialer: Revision & regnskab/Skat

Ansøg nu

Erfaren revisor til København

Til vores afdeling i København søger vi en erfaren revisor, der i tæt samarbejde med partner og i dialog med kunde og team skal være med til at løse vores kunders behov.

Opgaver omfatter primært revision og regnskab med hovedvægt på relateret rådgivning – herunder omstruktureringer, generationsskifter, køb/salg m.v. - for mellemstore og større ejerledede selskaber og koncerner inden for en bred vifte af brancher.

Du skal have mindst 5 års praktisk erfaring med revision, regnskab og skat, og uddannelsesmæssigt skal du være i gang med eller have færdiggjort cand.merc.aud., og går du med tanken om at blive statsautoriseret revisor – er dette også en mulighed, som vi støtter op om.

Du skal være god til at bevare overblikket, samtidig med at du er ansvarsfuld, målrettet og ambitiøs på dine egne, kollegers, kunders og firmaets vegne. Du er uadvendt, nærværende og empatisk – har gode analytiske evner og er vedholdende. Du er forretningsorienteret, og så skal du gerne være en skarp kommunikatør på både dansk og engelsk.


Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, kan vi til gengæld tilbyde

  • Fokus på work-/life balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Attraktive barselsforhold
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder kost, motion og bevægelse


Desuden får du

  • en karriere i en spændende, udfordrende og ansvarsfuld stilling i en internationalt orienteret virksomhed
  • attraktive forhold, herunder en god lønpakke samt talrige faglige og sociale aktiviteter
  • nødvendig oplæring og videre uddannelse
  • og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer

Det er vigtigt, at du bidrager til at fastholde og udbygge en god stemning, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder. Vi er en attraktiv revisions- og rådgivningsvirksomhed, hvor vi er tæt på hinanden og vores kunder, hvilket betyder, at vi har øje for den enkeltes per­son­lige og faglige udvikling og hver enkelt kundes behov. Vi forventer til gengæld villighed og engagement til personlig og faglig udvikling.

Startdato: efterår 2024

Placering: Stockholmsgade 45, 2100 København Ø


Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR & TA Manager Anita Andersen på telefon 35 27 51 01. Du søger jobbet ved at klikke på ”Søg jobbet”-knappen. Husk at vedhæfte:

  • Ansøgning og CV
  • Eksamenspapirer
  • Eventuelle anbefalinger

Vi behandler ansøgninger løbende og kalder også løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.