Consultant eller Senior Consultant

Jobtype: Fuldtid

Placering: København Ø

Specialer: Skat

Ansøg nu

Vi mærker en stigende efterspørgsel efter vores assistance. Hos Grant Thornton søger vi nu engagerede kollegaer til vores voksende transfer pricing-afdeling, hvor udviklingen går hurtigt. Du får en unik mulighed for at spille en central rolle i rådgivningen af større nationale og internationale kunder samt sætte dit præg på en nytænkende og innovativ kultur i en flad organisation. Vi vægter socialt samvær og work-life-balance højt, og hver dag byder på nye udfordringer og spændende opgaver. Vi rådgiver indenfor alle områder af transfer pricing, hvilket betyder, at ingen arbejdsdage er ens.

 

Opgaver er der nok af, og af nogle kan nævnes

  • Løbende TP-rådgivning og risikovurdering
  • Værdikædeoptimering i tæt samarbejde med kunder
  • Udarbejdelse af TP-dokumentation
  • Udarbejdelse af Benchmarking analyser samt andre økonomiske analyser
  • Sikre korrekte skattebetalinger
  • Assistere kunder i forbindelse med TP-audits, hvor der lægges arm med Skattestyrelsen
  • Løbende optimering af processerne for vores arbejdsgange

 

Vi fokuserer på at skabe værdi for vores kunder, som ofte er større nationale og internationale virksomheder og samarbejdspartnere. Vi deltager også aktivt i større projekter på tværs af landegrænser i samarbejde med vores mange kontorer verden over.

Du vil blive en del af en ambitiøs, og ligeledes voksende, skatteafdeling bestående af flere underliggende servicelines. Vi er en afdeling, der rummer specialister indenfor alle områder af skatterådgivning, og du vil få muligheden for at arbejde tæt sammen med og lære af dygtige, erfarne kollegaer. Du vil hurtigt komme til at arbejde selvstændigt med daglig kundekontakt, og du vil arbejde med direkte reference til vores partner, Head of Transfer Pricing.

Selvstændigt arbejde med planlægning, udførelse og opfølgning på opgaverne vil være en central del af din rolle. Du vil dagligt drive din egen portefølje af opgaver, der omfatter både større nationale og internationale kunder. På den måde vil du hurtigt udvikle din egen kundeportefølje, som du har ansvaret for.

 

Der er flere veje til jobbet

  • Du er uddannet Cand.merc.jur., Cand.oecon., Cand.merc.fir., Cand.merc.aud., Cand.jur. eller lignende.
  • Erfaring med transfer pricing fra en konsulentvirksomhed, industrien eller skattemyndighederne er en fordel, men ikke et krav, og kandidater med og uden erfaring vil kunne komme i betragtning til jobbet.
  • Det vil være en fordel, hvis du har forståelse for både juridiske og økonomiske discipliner.
  • Du er ambitiøs med et høj drive, og du kan således selv drive dine projekter.
  • Du er kvalitetsbevidst, udadvendt og serviceorienteret.
  • Det er et krav, at du er i stand til at kunne kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk på højt niveau.

 

Da Transfer Pricing er et område der aldrig står stille, ved vi, at der er behov for uddannelse, udvikling og faglig sparring. Det sikrer vi, og du får desuden muligheden for at arbejde sammen med vores kontorer rundt om i verdenen.

Det er vigtigt, at du bidrager til at fastholde og udbygge en god stemning, da dette betyder engagerede kollegaer og glade kunder. Du er en holdspiller, vægter kvalitet, tager selv initiativ og har forståelse for, at der i nogle perioder kan være travlt. Samtidig har Grant Thornton stor respekt for, at du også har et privatliv, der skal udleves.

Hos os er begrebet work-life-balance ikke kun et buzzword, men noget, som vi tager meget seriøst.

 

Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, kan vi til gengæld tilbyde

  • En fleksibel hverdag, hvor du selv tilrettelægger dine opgaver
  • En karriere i en udfordrende og ansvarsfuld stilling i en internationalt orienteret virksomhed
  • Nødvendig oplæring og relevante kurser/uddannelser
  • Og ikke mindst et uformelt, sjovt og inspirerende miljø med gode kollegaer, hvor vi tager os tid til at fejre vores succeser

 

Vi er en revisions- og rådgivningsvirksomhed, hvor vi er tæt på hinanden og tæt på vores kunder, hvilket betyder, at vi har øje for den enkeltes personlige og faglige udvikling og hver enkelt kundes behov. Vi forventer til gengæld villighed og engagement til personlig og faglig udvikling.

 

Vi tilbyder desuden:

  • Fokus på work-life-balance
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Fleksible arbejdstider
  • 5 feriefridage
  • Attraktive barselsvilkår
  • Sundhedsforsikring
  • Mange sociale arrangementer
  • Fokus på sundhed, herunder sund mad, motion og bevægelse


Arbejdstid: Fuld tid

Arbejdssted: Lautrupsgade 11, 2100 København Ø.

Startdato: Efter aftale

 

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Head of Transfer Pricing, Christian Finco, på tlf. 29 80 76 64.

Du søger jobbet ved at klikke på ”ansøg nu”-knappen. Husk at vedhæfte ansøgning, CV, eksamensbevis og eventuelle referencer.

Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.